אימוני פילאטיס

"אימון גופני הוא התנאי הראשון להשגת האושר"

ג'וזף פילאטיס הושפע מתרבויות רבות בהן אומנויות הלחימה מהמזרח כגון אגרוף תאילנדי ויוגה.
הוא שאב רעיונות רבים מהתבוננות בבעלי חיים התנהלותם ותפקודם בטבע אותם הכניס לתוך תורת האימונים שלו. בנוסף קיבל השראה מרעיונות שנוצרו בפילוסופיית יוון העתיקה. תרגילי הפילאטיס נבנו והתפתחו בתהליך ממושך של ניסוי וטעיה של למעלה מ-40 שנות עבודה. מטרתם הראשונית היתה לשפר את זרימת הדם אך לא פחות חשוב - להאריך ולחזק את שרירי הגוף.
את מכלול התרגילים יש לבצע בדייקנות ובהקפדה על מספר הפעמים הנדרש. הרפרטואר המקורי אותו יצר פילאטיס מכיל 34 תרגילים ובנוי כך שכל קבוצות השרירים פעילות, דבר המביא להשגת גוף פעיל וחיוני.
סדר התרגילים הספיציפי שנכתב ע"י פילאטיס נבנה כך שיפעיל את המחשבה, המוח והקואורדינציה בזמן ששרירי הגוף פועלים. במהלך האימון, הגוף עובר מתנוחה לתנוחה על מנת לתרגל את 2 האונות במח, וע"י כך להימנע מלהרדים את הגוף ואת המח - דבר הקורה בעת אימון של קבוצת שרירים אחת בלבד.
פילאטיס האמין שראשית יש ללמוד את התרגילים ברמת הדיוק הגבוהה ביותר לצורך הקניית הטכניקה הנכונה, דבר שיוביל לשליטה ולהתנהלות בריאה יותר של הגוף.
"אנו חיים בעולם מודרני, קצב החיים הולך וגובר ודרוש כושר גופני גבוה כדי לעמוד בהצלחה בתחרות הבלתי פוסקת."
פילאטיס טען כי שיטת ה CONTROLOGY אותה פיתח יכולה להביא אדם למצב הגופני הנדרש.


דף הבית טלפוןwaze